Vytvoříme vám moderní poutavé webové stránky. Klíčovou roli v dnešní době hraje zobrazení na mobilním telefonu a také vlastní redakční systém, kde si můžete provádět sami bez našeho zásahu.
Vyrobíme vám e-shop na míru s funkcemi, které vám přinesou navýší počty objednávek. Navrhujeme i různé úrovně automatizace od napojení na účetní programy, dopravce a mnoho dalšího.
Zabýváme se digitalizací firemních procesů pomocí webových aplikací a systémů, které firmám šetří čas a peníze. Zakázkově vyvíjíme mobilní aplikace pro iOS/Android.
Internetová reklama vám přináší okamžité výsledky. Vaše firma je ihned vidět a je dohledatelná potenciálními zákazníky. Získejte nové zákazníky i Vy.
Oslovte nové zákazníky na sociálních sítích. Budujte značku tam, kde meziročně roste počet aktivních uživatelů. Průměrná doba strávené doby jednoho uživatele na sociálních sítích denně je 127 minut.
Chcete být vidět ve vyhledávání bez nutnosti investic do reklamy? V tom případě jste na správném místě. Zabýváme se optimalizací pro vyhledávače (SEO).
Google Tag Manager (také jako “GTM”) je správce měřících kódů. Děláte online marketing? Pak řešíte i měřící kódy a jejich implementaci do webových stránek, e-shopů či aplikací. Musíte tedy pokaždé s každým měřícím kóde jít za programátorem a žádat ho, aby měřící kód vložil do zdrojového kódu.
Google Tag Manager můžete také zaznamenat v češtině jako správce značek.
Nejdříve se přihlaste do Google Tag Manageru pomocí tohoto odkazu: Přihlášení do GTM
Je zapotřebí vlastnit Gmail účet, abyste se mohli přihlásit. Případně proveďte registraci a Gmail účet si vytvořte.
Nyní jste přihlášeni v Google Tag Manageru a je zapotřebí vytvořit nový účet. Novým účtem je myšlena registrace konkrétního projektu pro který budou vygenerovány měřící kódy. Zvolte tlačítko “Vytvoření účtu” viz obrázek níže.
Nyní je zapotřebí nastavit nový účet v Google Tag Manageru, kdy si zvolíte název kontejneru. Doporučujeme pojmenovat podle názvu projektu / klienta. Dále je zapotřebí zvolit zemi “Česko” nebo jinou. Nastavení kontejneru je prakticky vložení URL adresy. Poslední nastavení je zvolení typu platformy. V našem případě níže se jedná o web.
Následně zvolte tlačítko “Vytvořit” a v druhém kroku bude zapotřebí odsouhlasit smluvní podmínky společnosti Google.
Nyní se vám vygenerovaly měřící kódy, které je zapotřebí vložit do zdrojového kódu vašeho webu, e-shopu nebo aplikace. Je třeba vložit na přesné místo, jak uvádí Google mezi značky. Pokud si nejste jistí, kam přesně měřící kódy umístit, obraťte se na svého dodavatele webových stránek či e-shopu.
Pokud vaše webové stránky či e-shop obsahují redakční systém WordPress. Doporučujeme stáhnout a nainstalovat tento plugin: Google Tag Manager plugin ke stažení
Doporučujeme po instalaci měřících značek Google Tag Manager si nainstalovat do prohlížeče Google Chrome i doplněk pro kontrolu měřícího kódu pod názvem Google Tag Assistant. Pomocí tohoto doplňku můžeme mít kontrolu nad tím, že je doplněk správně nainstalován.
Máte otázky? Napište nám!
S NÁMI BUDETE ONLINE
Získejte slevu na webové stránky nebo e-shop ve výši
Vyplňte poptávkový formulář a SLEVA je vaše!