Získejte nové zákazníky na Facebooku

Facebook kampaň - generování potenciálních zákazníků

Facebook reklama není nic nového a pro mnohé již objasněné téma. Málokdo však ví, že Facebook při nastavování nové reklamy má typ reklamy tzv. generování potenciálních zákazníků. O co tedy jde? V čem tato reklama je jiná? To Vám rádi povíme.

Za vším hledejte Facebook formulář

Při vytváření Facebook reklamy si vyberete typ reklamy – generování potenciálních zákazníků. V praxi se jedná o reklamu, která se zobrazuje v rámci kanálů automaticky a nebo dle Vašich preferencí. Rozdíl je v oné akci. Uživatelé totiž neposíláte na žádný odkaz, ale rovnou se jim otevírá Facebook poptávkový formulář. 

Facebook formulář si nastavíte přímo v rozhraní, ale to není až tak podstatné. To důležité pro vás je, že prakticky kdykoliv někdo klikne na Vaší reklamu, tak mu automaticky vyskočí onen formulář. 

Chcete reklamu vyzkoušet? Napište nám

S touto formou reklamy máme bohaté zkušenosti a velmi rádi Vám pomůžeme se spuštěním této kampaně pro oslovování nových potenciálních zákazníků. 

Líbil se Vám článek?

Získejte slevu na webové stránky nebo e-shop ve výši

-10%

Vyplňte poptávkový formulář a SLEVA je vaše!