Vytvoříme vám moderní poutavé webové stránky. Klíčovou roli v dnešní době hraje zobrazení na mobilním telefonu a také vlastní redakční systém, kde si můžete provádět sami bez našeho zásahu.
Vyrobíme vám e-shop na míru s funkcemi, které vám přinesou navýší počty objednávek. Navrhujeme i různé úrovně automatizace od napojení na účetní programy, dopravce a mnoho dalšího.
Zabýváme se digitalizací firemních procesů pomocí webových aplikací a systémů, které firmám šetří čas a peníze. Zakázkově vyvíjíme mobilní aplikace pro iOS/Android.
Internetová reklama vám přináší okamžité výsledky. Vaše firma je ihned vidět a je dohledatelná potenciálními zákazníky. Získejte nové zákazníky i Vy.
Oslovte nové zákazníky na sociálních sítích. Budujte značku tam, kde meziročně roste počet aktivních uživatelů. Průměrná doba strávené doby jednoho uživatele na sociálních sítích denně je 127 minut.
Chcete být vidět ve vyhledávání bez nutnosti investic do reklamy? V tom případě jste na správném místě. Zabýváme se optimalizací pro vyhledávače (SEO).
Pojďme se na to podívat detailněji. Z nového výzkumu od Digitaal.cz vychází, že text reklamy, který obsahuje emoji ikony nezaujme.
Dále z výzkumu vyplynulo, že texty reklamních sdělení by měly být spíš kratší – 51 % respondentů uvedlo, že čte pouze maximálně tři řádky a 16 % lidí naopak uvedlo, že testům nad bannery nevěnuje žádnou pozornost. Z przkumu vychází, že nejdůležitější sdělení je vhodné umístit do banneru, případně do headlinu odkazu.
Doprovodný text nad bannery (např. u sociálních sítí) čte jen minoritní skupina lidí. Pokud text obsahuje emoji (smajlíky), necelých 12 % respondentů takový text zcela odradí a 52 % lidí text s emoji nezaujme.
Pozornost uživatelů nejvíce přitahuje profesionální fotografie produktu (66,7 %), vtipná fotografie ve spojení s produktem a viditelná cena produktu.
Z pohledu obsahu nejvíce zaujme statická fotografie nebo statický banner (50 %), 30 % zaujme video a 18 % zaujmou animace. Remarketing pak zcela odrazuje 73 % lidí.
Průzkum se uskutečnil u 201 lidí z toho:61 % je ve věku 25-54 let. Dále 61 % z celkových 201 respondentů uvedlo, že má vysokoškolské vzdělání a 48,8 % jsou podnikatelé nebo manažeři.
Zdroj: zdroj: Digitaal.cz, N = 201
Líbil se Vám článek?
S NÁMI BUDETE ONLINE