Vytvoříme vám moderní poutavé webové stránky. Klíčovou roli v dnešní době hraje zobrazení na mobilním telefonu a také vlastní redakční systém, kde si můžete provádět sami bez našeho zásahu.
Vyrobíme vám e-shop na míru s funkcemi, které vám přinesou navýší počty objednávek. Navrhujeme i různé úrovně automatizace od napojení na účetní programy, dopravce a mnoho dalšího.
Zabýváme se digitalizací firemních procesů pomocí webových aplikací a systémů, které firmám šetří čas a peníze. Zakázkově vyvíjíme mobilní aplikace pro iOS/Android.
Internetová reklama vám přináší okamžité výsledky. Vaše firma je ihned vidět a je dohledatelná potenciálními zákazníky. Získejte nové zákazníky i Vy.
Oslovte nové zákazníky na sociálních sítích. Budujte značku tam, kde meziročně roste počet aktivních uživatelů. Průměrná doba strávené doby jednoho uživatele na sociálních sítích denně je 127 minut.
Chcete být vidět ve vyhledávání bez nutnosti investic do reklamy? V tom případě jste na správném místě. Zabýváme se optimalizací pro vyhledávače (SEO).
Určitě jste postřehli informaci o tom, že Google spustil novou verzi Google Analytics pod oficiálním označením Google Analytics 4, zkráceně GA4. Co Vám možná uniklo je datum ukončení stávající služby Google Analytics Universal, kterou nově nahrazuje právě Google Analytics 4. Datum ukončení Google Analytics Universal je stanoveno na 30. 6. 2023.
Možná si říkáte, to je ale času! Znáte rčení “kdo bývá připraven, nebývá překvapen?”.
Skrytá hrozba, která může “semlet” nejednoho marketéra, pokud nezareaguje včas! Od 1. 7. 2023 nekončí podpora jen nástroje Google Analytics Universal, ale samotné ukončení sbírání dat. Jednoduše řešeno od daného data je to pro Vaší analytiku exitus. Tuto inofrmaci si můžete ověřit přímo na oficiálním zdroji společnosti Google – https://support.google.com/analytics/answer/10089681?hl=cs
Určitě je rozumné začít co nejdříve. Pokud nechcete mít data rozdrobená v konkrétním období, tak si počkejte například na konec měsíce, roku 2022 a následně proveďte přechod na Google Analytics 4.
Připravili jsme pro vás jednoduchý návod, kde ukážeme, jak snadný je přechod z Google Analytics Universal na Google Analytics 4. Pamatujte, že s NÁMI BUDETE ONLINE.
Jednoduché shrnutí bodů:
Mnoho věcí se mění s příchodem Google Analytics. Je třeba si otevřeně říci, že Google Analytics Universal byly na trhu neskutečně dlouhou dobu a za tu dobu se online prostředí stokrát změnilo.
Události, nebo-li anglicky “events”, které definují konkrétní činnosti. Pod danou činností si například představte = odeslání formuláře, objednávka z e-shopu, kliknutí na telefon, kliknutí na e-mail a mnoho dalšího. Jednoduše zjistíte, jakým způsobem se daný návštěvník na webu choval.
Ano, čtete správně! Nově se berou v potaz i data z aplikace. Při zakládání Google Analytics 4 si musíte zvolit tzv. “datový stream” a prakticky se jedná o typ projektu, který chcete měřit. V tuto chvíli je definována “aplikace” a “web”. Po web spadají i e-shopy.
Data, která sbíráte a mají povahu osobních údajů se ukládají po nějakou dobu a vy si určujete jak dlouho. Google Analytics 4 nově nesbírají ani IP adresy.
Líbil se Vám článek?
S NÁMI BUDETE ONLINE