Vytvoříme vám moderní poutavé webové stránky. Klíčovou roli v dnešní době hraje zobrazení na mobilním telefonu a také vlastní redakční systém, kde si můžete provádět sami bez našeho zásahu.
Vyrobíme vám e-shop na míru s funkcemi, které vám přinesou navýší počty objednávek. Navrhujeme i různé úrovně automatizace od napojení na účetní programy, dopravce a mnoho dalšího.
Zabýváme se digitalizací firemních procesů pomocí webových aplikací a systémů, které firmám šetří čas a peníze. Zakázkově vyvíjíme mobilní aplikace pro iOS/Android.
Internetová reklama vám přináší okamžité výsledky. Vaše firma je ihned vidět a je dohledatelná potenciálními zákazníky. Získejte nové zákazníky i Vy.
Oslovte nové zákazníky na sociálních sítích. Budujte značku tam, kde meziročně roste počet aktivních uživatelů. Průměrná doba strávené doby jednoho uživatele na sociálních sítích denně je 127 minut.
Chcete být vidět ve vyhledávání bez nutnosti investic do reklamy? V tom případě jste na správném místě. Zabýváme se optimalizací pro vyhledávače (SEO).
Je to soubor znaků a slov které v celku tvoří identifikaci přesného umístění Vašich informací na internetu. Celá URL adresa se skládá z doménové adresy, umístění zdroje a protokolu (HTTPS://)
Ukažme si to např. na tomto článku, kdy URL adresou je: https://old.yashica-digital.cz/slovnik/co-je-url
Protokol > https:// (dříve http://)
Doménová adresa > www.yashica-digital.cz
Umístění na serveru > /slovnik/co-je-url
V tomto případě je protokol HTTPS, doménou druhého řádu je yashica-digital, nejvyšší doména je CZ a za lomítkem je uvedena konkrétní cesta k adresáři v rámci webserveru. Tato forma URL se nazývá absolutní URL. Vedle absolutní URL existuje ještě relativní URL, která určité části vynechává (například pokud je stránka umístěna na stejném serveru).
Obecný zápis URL:
protokol://server.doména_druhého_řádu.generická_doména:port/umístění_na_serveru?formulářová_data#kotva
Správný formát URL adresy může ovlivnit několik věcí a není radno tedy vytváření URL podceňovat. Krátký a zapamatovatelný název URL adresy umožní návštěvníkům si ji zapamatovat. Pokud budete URL někomu posílat, rozhodně bude i lépe vypadat krátký formát, než URL dlouhá na tři řádky. Mělo by z dané adresy vyplývat, co je nejspíše tématem dané stránky nebo co mohu případně očekávat. Jestliže dnes řešíte SEO, měla by URL adresa rozhodně obsahovat i klíčová slova k dané tématice. Klíčová slova v URL sice nejsou tím hlavním pilířem pro SEO, ale nic tím nepokazíte.
S NÁMI BUDETE ONLINE
Získejte slevu na webové stránky nebo e-shop ve výši
Vyplňte poptávkový formulář a SLEVA je vaše!