Vytvoříme vám moderní poutavé webové stránky. Klíčovou roli v dnešní době hraje zobrazení na mobilním telefonu a také vlastní redakční systém, kde si můžete provádět sami bez našeho zásahu.
Vyrobíme vám e-shop na míru s funkcemi, které vám přinesou navýší počty objednávek. Navrhujeme i různé úrovně automatizace od napojení na účetní programy, dopravce a mnoho dalšího.
Zabýváme se digitalizací firemních procesů pomocí webových aplikací a systémů, které firmám šetří čas a peníze. Zakázkově vyvíjíme mobilní aplikace pro iOS/Android.
Internetová reklama vám přináší okamžité výsledky. Vaše firma je ihned vidět a je dohledatelná potenciálními zákazníky. Získejte nové zákazníky i Vy.
Oslovte nové zákazníky na sociálních sítích. Budujte značku tam, kde meziročně roste počet aktivních uživatelů. Průměrná doba strávené doby jednoho uživatele na sociálních sítích denně je 127 minut.
Chcete být vidět ve vyhledávání bez nutnosti investic do reklamy? V tom případě jste na správném místě. Zabýváme se optimalizací pro vyhledávače (SEO).
Perex článku je krátký úvod článku, který bývá v rozmezí 2 až 5 vět. Představte si výpis článků na nějakém blogu. Každý článek má svůj titulek, případně podtitulek a pod ním je krátký text, který je většinou zakončen třemi tečkami.
Díky perex článku můžete upoutat čtenáře a díky tomu si článek rozklikne a přečte si jej celý. Jde o nastínění obsahu samotného článku, aby si uživatel udělal určitou představu o tom, co se dozví po rozkliknutí a jeho přečtení.
Přesně čtyři vteřiny má váš článek na to, aby zaujal. Dnes je standard, že různé firmy píší články na různá témata a najít k jednomu tématu 20 článků není vůbec problém. Jak docílit toho, aby zrovna Váš článek si daný čtenář přečetl? Pojďme se na to podívat detailněji.
Vytvořit poutavý titulek, který bude bavit, lákat a zároveň sdělí myšlenku. je umění. Ve většině případů, zda si čtenář rozklikne Váš článek, bude díky vašemu nadpisu. Titulek by neměl lhát, měl by dávat pravdivé informace a v základu informovat.
To, že si čtenář rozklikl váš článek neznamená nutně výhru a nemáte jisté, že si jej přečte celý. Vytvořte takový článek, který bude obsahovat unikátní informace a budou zároveň předávány hravou a poutavou formou, samozřejmě záleží na tématu. Češi mají rádi sarkasmus, nebojte se článek poněkud připepřit. Když píšete, tak píšete? Chyba, délka článku by neměla být odrazující a rozhodně ho čleňte do odstavců. Dejte si pozor na velikost písma, typ písma a jeho řez. Také barva dost ovlivní čitelnost. Pozor také na podklad! Není nic horšího, než číst skvělý článek na černém podkladě s bílým písmem. Bolí z toho oči a zbytečně ztrácíte body. Šířka článku by rozhodně neměla být přes celou šíři těla stránky. Je dokázané, že se mnohem lépe čtou články, které jsou v užším sloupci (jako tento článek) a nemusíte očima přejíždět přes celou obrazovku zařízení.
Dejte si při tvorbě článku záležet, abyste opravdu napsali takový článek, který bude radost číst. Čtenář by si měl odnést potřebné informace, ale měl by to být i zážitek a impuls k opětovnému návratu.
S NÁMI BUDETE ONLINE
Získejte slevu na webové stránky nebo e-shop ve výši
Vyplňte poptávkový formulář a SLEVA je vaše!