Vytvoříme vám moderní poutavé webové stránky. Klíčovou roli v dnešní době hraje zobrazení na mobilním telefonu a také vlastní redakční systém, kde si můžete provádět sami bez našeho zásahu.
Vyrobíme vám e-shop na míru s funkcemi, které vám přinesou navýší počty objednávek. Navrhujeme i různé úrovně automatizace od napojení na účetní programy, dopravce a mnoho dalšího.
Zabýváme se digitalizací firemních procesů pomocí webových aplikací a systémů, které firmám šetří čas a peníze. Zakázkově vyvíjíme mobilní aplikace pro iOS/Android.
Internetová reklama vám přináší okamžité výsledky. Vaše firma je ihned vidět a je dohledatelná potenciálními zákazníky. Získejte nové zákazníky i Vy.
Oslovte nové zákazníky na sociálních sítích. Budujte značku tam, kde meziročně roste počet aktivních uživatelů. Průměrná doba strávené doby jednoho uživatele na sociálních sítích denně je 127 minut.
Chcete být vidět ve vyhledávání bez nutnosti investic do reklamy? V tom případě jste na správném místě. Zabýváme se optimalizací pro vyhledávače (SEO).
Online marketing nabízí mnoho způsobů, jak můžete propagovat svoji firmu a jedním z nejvíce používaných, zejména u e-shopů, je PPC reklama. PPC je zkratka pro pay-per-click, což je nejčastější metoda, jak se za tento typ propagace platí. Na českém trhu se nejčastěji setkáte s PPC reklamou nakupovanou přes Google Ads od nebo Sklik od Seznamu.
„Kdybych měl v kapse poslední dolar, utratil bych ho za reklamu.“
Henry Ford
PPC reklama vám umožňuje inzerovat skrze textové inzeráty ve výsledcích vyhledávání ve vyhledávačích, používat displejovou reklamu (např. skrze bannery), video reklamu (nejčastěji na YouTube) nebo skrze tzv. nákupní kampaně, což je možnost zejména pro e-shopy, kde lze inzerovat vybrané produkty s aktuální cenou. Tyto jednotlivé typy propagace si představíme v dalších článcích.
Vše funguje na základě aukce, kdy každý z inzerentů nabízí určitou cenu (nejčastěji) za proklik a ta se násobí se skóre relevance daného inzerenta. Skóre kvality se pak skládá z historicky dosažené míry prokliku reklamy a relevance. I při nižší nabízené ceně se tak díky kvalitnímu webu a dlouhodobě dobrým výsledkům můžete v aukci zvítězit nad konkurenty s vyšší nabídkou.
PPC reklama má tu výhodu, že zde není pevně daný žádný ceník. Nabídka ceny za proklik je na vás, ovšem odvíjí se také od toho, v jak vysoce konkurenčním odvětví inzerujete. Pokud je váš produkt nebo služba unikátní a na trhu nemáte konkurenci, můžete začínat s velmi nízkou nabízenou cenou. Naopak vysoce konkurenční obory (např. segment služeb nebo rychlých půjček) vyžadují nabídku CPC v desítkách až stovkách korun.
Pokud chcete s inzercí formou PPC začít, je nutné vytvořit si účet v Google Ads nebo Skliku, nastavit si platební podmínky a nic vám nebrání, abyste za pár hodin oslovili své první zákazníky. Oba systémy (Ads i Sklik) mají k dispozici nápovědy, které vám v začátcích pomohou.
Nebo lze využít služeb marketingové agentury, která se na PPC specializuje. Samozřejmě, je to v rámci podnikání náklad navíc, ale mělo by vám zaručit správné nastavení kampaní a tím mnohdy ušetřit, neboť chybně nastavených kampaní, které byly prodělečné, jsme na vlastní oči viděli nesčetněkrát!
Pokud budete chtít s PPC reklamou poradit, neváhejte nás kontaktovat. Pokud již PPC reklamu používáte, můžeme se dohodnout na vstupním auditu vašich účtů ZDARMA!
S NÁMI BUDETE ONLINE
Získejte slevu na webové stránky nebo e-shop ve výši
Vyplňte poptávkový formulář a SLEVA je vaše!