Discovery Ads

Google představuje Discovery Ads, novou formu reklamy, která může oslovit více lidí, než činí měsíční počet uživatelů na Facebooku. Pokud se to potvrdí, tak je to rozhodně zajímavé jak pro PPCčkáře, tak i pro klienty samotné. Tento nový formát byl otestován již v loňském roce a očividně se osvědčil.

Nová forma reklamy osloví až 2,9 mld. uživatelů!

Tato nová reklama se bude zobrazovat na YouTube v rámci úvodní strany v sekci tipů na další sledování, a v sekci Objevit, kam Google vybírá zprávy. Nechybí ani Gmail pošta v rámci záložek Promoakce a Sociální sítě. Dle informací Google by tato nová forma reklamy mohla oslovit až 2,9 mld. uživatelů. Samozřejmě těžko říci, kolik v České republice, na to budeme muset přijít.

Jak založit Discovery Ads

V Google Ads při tvorbě kampaně si zvolíte Discovery a zobrazí se Vám dvě možnosti. Forma reklamy carousel s více fotografiemi, nebo klasická reklama s jedním obrázkem. Fotografie můžete nechat vybrat Googlem z Vašeho projektu nebo nahrát nové podklady z Vašeho počítače.

Důležitou roli sehrají kvalitní texty v této reklamě. Bude možné vložit celkem 5 nadpisů a 5 popisů
a budou Googlem kombinovány. Nebude chybět ani výzva k akci jako je “navštívit web” a jiné.