Vytvoříme vám moderní poutavé webové stránky. Klíčovou roli v dnešní době hraje zobrazení na mobilním telefonu a také vlastní redakční systém, kde si můžete provádět sami bez našeho zásahu.
Vyrobíme vám e-shop na míru s funkcemi, které vám přinesou navýší počty objednávek. Navrhujeme i různé úrovně automatizace od napojení na účetní programy, dopravce a mnoho dalšího.
Zabýváme se digitalizací firemních procesů pomocí webových aplikací a systémů, které firmám šetří čas a peníze. Zakázkově vyvíjíme mobilní aplikace pro iOS/Android.
Internetová reklama vám přináší okamžité výsledky. Vaše firma je ihned vidět a je dohledatelná potenciálními zákazníky. Získejte nové zákazníky i Vy.
Oslovte nové zákazníky na sociálních sítích. Budujte značku tam, kde meziročně roste počet aktivních uživatelů. Průměrná doba strávené doby jednoho uživatele na sociálních sítích denně je 127 minut.
Chcete být vidět ve vyhledávání bez nutnosti investic do reklamy? V tom případě jste na správném místě. Zabýváme se optimalizací pro vyhledávače (SEO).
Každý, kdo se trošku pohybuje v online marketingu postřehl poměrně zásadní informaci a to, že se mění Google Analytics a nově bude pod názvem Google Analytics 4. Připravili jsme pro vás co nejvíce stručný článek, který představí zásadní změny.
Úvodem je dobré zmínit, že už se nebavíme o nových či změnách ve funkcích, ale celkově se mění pohled na měření, získávání a vyhodnocování dat. Filozofie a přemýšlení nad daty se kompletně mění. Můžeme s jistotou říci, že to, co se doposud měřilo, se opíralo o nějaké základní údaje o návštěvnosti. Pro člověka z venku, který potřeboval pochopit základní analytiku, to bylo ideální. Pokud jste však potřebovali pracovat více s daty a udělat z toho nějaký závěr, nebylo to úplně snadné.
Rozhodli jsme se, že Google Analytics 4 vyzkoušíme přímo na našem agenturním účtu YASHICA DIGITAL. Provedli jsme tedy upgrade z Google Analytics Universal na Google Analytics 4. Níže uvedený návod je pro ty uživatele, kteří už mají Google Analytics a chtějí přejít na tuto novinku. Co je důležité říci je, že se nemusíte bát o svá původní data. Při přechodu na Google Analytics 4 se vám vytvoří nový účet.
Přihlaste se do svého účtu Google Analytics Universal. Zvolte “Správce” a v panelu služby zvolte “Asistent nastavení GA4“. Po kliknutí na tuto položku se vám zobrazí okno, které vidíte níže. Ve vašem případě volíte první variantu “Chci vytvořit novou službu Google Analytics 4“.
Jak jsme zmínili, vytvořením Google Analytics 4 se vytvoří nový účet. Níže v uvedeném sdělení vás konec konců o tomto informuje i sám Google. Zvolte tedy možnost “Vytvořit službu”.
Skvělé! Vítejte v Google Analytics 4. Nyní před sebou vidíte obrazovku, kterou jsme viděli i my. Klikněte na tlačítko “Podívejte se na službu GA4“.
Nyní je zapotřebí vytvořit první datový stream. Na výběr máte ze tří možností – web, iOS nebo Android. Pokud máte web nebo e-shop, volíte možnost “web”. Nejspíše začínáte tušit, oč tu běží. Pokud máte například web ke kterému máte i mobilní aplikaci pro iOS a Android, budete mimo stream web řešit i další dvě možnosti.
Klikněte na tlačítko “Přidat stream” a zobrazí se vám obrazovka níže. Je zapotřebí vyplnit “URL” a “název streamu” (např. název vaší firmy, služby, webu a jiné). Vylepšené měření a ostatní měření doporučujeme ponechat ve výchozím stavu. Jakmile máte vyplněno, zvolte “Vytvořit stream“.
Skvělá práce! Nyní máte vytvořený první stream, kde můžete vidět následující údaje jako je “ID STREAMU” a “ID MĚŘENÍ” Nyní je zapotřebí nainstalovat měření a jsou dva způsoby. Přidáte novou značku měření, nebo použijete tu stávající. U nového projektu zvolíte první variantu, ale pokud jste již nyní měřili GA a měli jste například pro tuto službu Google Tag Manager, tak zvolte variantu “Použít existující značku na stránce“, což byl i náš případ.
Pokud na své stránce máte již gtag.js pro jinou službu Google Analytics, pomocí tohoto postupu můžete zapnout přidávání značek pro tento stream, aniž byste museli zasahovat do kódu na své stránce:
Google Analytics
Google Tag Manager
Níže přikládáme ukázku našeho vložení měřícího kódu v Google Tag Manageru.
V tuto chvíli máte měření nastaveno. V následující kapitole se seznámíme s novým prostředím Google Analytics 4.
S NÁMI BUDETE ONLINE
Získejte slevu na webové stránky nebo e-shop ve výši
Vyplňte poptávkový formulář a SLEVA je vaše!