Marketing Miner

Marketingový nástroj pro vaše SEO

Tento článek rozhodně není propagace či nějaké podsouvání daného nástroje, ale čistě uživatelské zkušenosti online marketingové agentury, která objevila v Marketing Miner skrytý dar. Prakticky se SEO řeší dnes a denně na všech frontách a všichni chceme být v prvních příčkách, ale tu příčku si musíme zasloužit. Google ani Seznam to nedává zadarmo, a tak jsme hledali a zkoušeli X nástrojů, které SEO revize a monitoringy řeší. Rozhodně si tu nebudeme povídat dojemný příběh o tom, jak Marketing Miner změnil náš svět, ale jak jsme začali měnit svět díky Marketing Miner.

Oťukněte si konkurenci a naskenujte její URL

Toto vnímáme jako opravdu skvělou záležitost, kdy stačí do vyhledávacího pole vložit URL, kterou chcete prověřit a Marketing Miner vám předloží data o daném webu. Tento nástroj lze využít pro monitoring konkurence tak, že se vloží do daného pole URL adresa, kterou chceme prolustrovat a následně se zobrazí veškerá data.  

Kladete si otázku, jaká data? Zobrazí se informace o tom, jakou organickou návštěvnost má daný web a hlavně získáme informace k jednotlivým URL adres, které jsou nejvíce navštěvovány ve spojitosti s vyhledáváním.

marketing miner

Inspirujte se články a obsahem vaší konkurence

Nástroj zobrazí všechny URL adresy, které mají vysokou návštěvnost a také identifikuje, na jaké pozici ve vyhledávání se nachází. Při analýze vás napadne věta: „Aha, takže oni mají článek na Fotobanky zdarma“, kde měsíční hledanost na Google je kolem 2900 dotazů a díky tomuto článku získají organicky 34 návštěv, což jsou uživatelé, kteří se při nejmenším dozví o nabízených službách.

Následně vás napadne něco ve smyslu: „Co kdybych udělal/a stejný článek?“ Bingo! Přesně tak! Není nic lepšího, než si daný článek konkurence otevřít a podívat se o čem píší a vytvořit podobný článek, ale zpracovaný vlastními slovy s klíčovými slovy, která jsou pro daný článek důležitá. 

 

Praktický příklad: níže vidíte výstřižek z Marketing Mineru, kde si zadali doménu konkurenta X.  Výsledky jsme seřadili podle počtu hledanosti a pozice ve vyhledávači. Můžete vidět, že hledanost například klíčového spojení “Co je to URL” je přes 90 tis. měsíčně a konkurence je na tento dotaz na druhém mstě. Co nám brání v tom si daný odkaz otevřít a sepsat podobný článek? 🙂

NIKDY NEKOPÍRUJTE OBSAH Z JINÉHO WEBU A NEVYDÁVEJTE ZA VLASTNÍ. Vyhledávače poznají, že jde o duplicitní obsah a naopak to vašemu SEO uškodí.

Závěrem

Marketing Miner toho umí opravdu hodně a mohli bychom zde ukazovat další a další vychytávky, ale výše uvedený návod, jak si pomoci k lepší organice považujeme za klíčový. Doufám, že vám tento článek pomůže v monitoringu konkurence a v boji s ní. 

Získejte slevu na webové stránky nebo e-shop ve výši

-10%

Vyplňte poptávkový formulář a SLEVA je vaše!