Vytvoříme vám moderní poutavé webové stránky. Klíčovou roli v dnešní době hraje zobrazení na mobilním telefonu a také vlastní redakční systém, kde si můžete provádět sami bez našeho zásahu.
Vyrobíme vám e-shop na míru s funkcemi, které vám přinesou navýší počty objednávek. Navrhujeme i různé úrovně automatizace od napojení na účetní programy, dopravce a mnoho dalšího.
Zabýváme se digitalizací firemních procesů pomocí webových aplikací a systémů, které firmám šetří čas a peníze. Zakázkově vyvíjíme mobilní aplikace pro iOS/Android.
Internetová reklama vám přináší okamžité výsledky. Vaše firma je ihned vidět a je dohledatelná potenciálními zákazníky. Získejte nové zákazníky i Vy.
Oslovte nové zákazníky na sociálních sítích. Budujte značku tam, kde meziročně roste počet aktivních uživatelů. Průměrná doba strávené doby jednoho uživatele na sociálních sítích denně je 127 minut.
Chcete být vidět ve vyhledávání bez nutnosti investic do reklamy? V tom případě jste na správném místě. Zabýváme se optimalizací pro vyhledávače (SEO).
V minulém článku jsme vám v krátkosti představili co je PPC reklama a jak funguje. Nyní je tedy čas se podívat na pojmy, se kterými se v PPC reklamě setkáte, a které je dobré znát než vůbec s inzercí začnete.
Reklamní systém
Je prostředí, které umožňuje nastavení a správu PPC reklamy. Každý vyhledávač má své vlastní prostředí. Google má systém Ads, Seznam službu Sklik. Do jisté míry můžeme do PPC zařadit i Facebook a jeho Business Manager, pro správu reklam.
Kampaň
Je entita v reklamním účtu, v rámci které se nastavuje rozpočet, inzeráty, cílení reklamy apod. Každá kampaň by měla mít stanovený cíl a měla by být jednotně zaměřená (např. tak, že na každou vaši službu nebo
Rozpočet
Částku, kterou jste ochotni utratit v internetové reklamě. Tuto částku si volíte sami, ale může Vám být doporučena i přímo systémem. Nejčastěji se nastavuje denní rozpočet pro kampaň.
Cena za proklik (cost per clik) je částka, kterou nabídnete v systému a se kterou budete vstupovat do aukce. V reklamním účtu uvidíte i průměrnou CPC, což je cena, kterou v průměru za proklik platíte.
Zobrazení (imprese)
Číslo, které říká, kolikrát se vaše reklama celkově zobrazila.
Prokliky
Číslo, které říká kolikrát se z vaší reklamy někdo proklikl na Váš web či eshop.
CTR
Click through rate, česky jednoduše míra prokliku, udává poměr mezi prokliky a zobrazeními a vyjadřuje se v procentech. Pokud se vaše reklama zobrazí 100x a vygeneruje 10 prokliků, pak CTR bude 10 %, tzn. každý desátý se proklikl.
CTR = (prokliky/zobrazení) * 100
Konverze je cíl, kterého chcete dosáhnout a ten by měla mít každá kampaň. Pro e-shopy to bude nákup, pro weby nabízející např. prodej realit to bude třeba odeslaný formulář se zájmem o koupi. Abyste mohli konverze v reklamním účtu měřit, je nutné si na web nasadit konverzní kód. Pak, pokud je na webu provedena konverze (kterou si stanovíte), uvidíte jejich počet v reklamním účtu.
Hodnota konverze
Každou konverzi byste měli být schopni vyčíslit. Pokud je konverzí nákup, pak je to jednoduše hodnota nákupu. Pokud se bavíme o formulářích, pak je vhodné si stanovit, jakou má pro vás takový formulář hodnotu, a tu do systému nastavit.
PNO (podíl nákladů na obratu)
PNO je vhodné počítat, abyste byli schopni vyhodnotit, zda je vaše reklama výdělečná. Jedná se o podíl mezi hodnotami konverzí a celkovou cenou za inzerci, přičemž platí, že čím nižší PNO, tím větší výdělek. Pokud reklama přinesla konverze v hodnotě 350 000 Kč / měs. a náklady na reklamu činily 35 000 Kč / měs., tak PNO činí 10%. PNO = (zisk/náklad) * 100
S NÁMI BUDETE ONLINE
Získejte slevu na webové stránky nebo e-shop ve výši
Vyplňte poptávkový formulář a SLEVA je vaše!