Většina firem nemá strategii pro generaci Z

Úvodem, co je generace Z?

Generace Z zahrnuje lidi narozené mezi lety 1997 až 2012 a samozřejmě sílí. Tito lidé dnes sílí a je o nich slyšet. Hlas této generace je v mnoha a na rozdíl od starší generace tvz. mileniálů jsou jejich názory doprovázeny i činy.

Je dnešní marketing připravený na generaci Z?

Dnes tři čtvrtiny marketérů se domnívá, že komunikace na generaci z je smysluplná. Pro pětinu má taková komunikace smysl jen ve spotřebních kategoriích, jako je móda, zábavní průmysl a elektronika. 

Mobilní formát reklamy je cestou ke generaci Z

Devět z deseti marketérů považuje za nejvhodnější mediální kanál k oslovení nejmladší generace sociální sítě. Druhé místo obsadila spolupráce s influencery (83 %), poté online bannery a platforma YouTube (51 %).

Jak poznám správně definované KPI?

Jak poznáte, že máte KPI správně definované? Příkladem může být určitá změna v metrice KPI o 15 %, což vás donutí zjišťovat, co se vlastně stalo. Samozřejmě, pokud je to +15 %, tak je to velmi příjemné zjišťování, ale pokud jde o -15 %, tak začínáte přemýšlet nad tím, co se stalo a jaké kroky bude zapotřebí udělat pro to, aby se KPI vrátilo zpět do své hodnoty/cíle.
Správně definované KPI vás nenechají nečinně sedět.

KPI s rozumem

Závěrem upozorňujeme, abyste se při určování  KPI soustředili na podstatné cíle a vyhýbali se měření hloupostí. Velké firmy se bez KPI neobejdou a menší firmy by se měly soustředit na klíčové statistiky.

Líbil se Vám článek?

Získejte slevu na webové stránky nebo e-shop ve výši

-10%

Vyplňte poptávkový formulář a SLEVA je vaše!